Lezajlott a kupa

 2009.03.09. 15:38

Lezajlott a Budai Amatőr Jégkorong Kupa, melyen a fiammal együtt, egy csapatban vehettem rész - amiről már korábban jeleztem, hogy a döntésem nem teljesen önkéntes. Túl az eseményen azt kell mondanom, hogy mindenképpen megérte. Talán egyetemista koromban kerültem utoljára hasonló versenyhelyzetbe, de hiányzott! A feszült, csak egyvalamire koncentráló állapot új erőket tud mozgósítani az emberben, nekem ez az adott esetben a kitartásban segített. Ebben az egyben sikerült maradéktalanul felvennem a versenyt a nálam fiatalabbakkal és ez nagy szó - számomra. Képességekben, tudásban nem is várhattam, hogy megközelíthetek bárkit, - a 45 év 2,5 éves korcsolytudással nem predesztinálja nagy reményekre az embert - de emelt fővel vehettem át az oklevelet, amit a nyolc résztvevő csapatból 6. helyezettként kaptunk. Szólnom kell arról is, hogy a szurkolótáborunk bíztatása alapvető eleme volt az általunk elvárt helyezés két hellyel történő megjavításának. És ez nem vicc! Csak mi bírtunk olyan fantasztikus táborral, akik a végsőkig - és azután is - kiálltak mellettünk.               
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És mégegy apróság. Elhűltem a fiam teljesítményén. Soha nem láttam még ilyen motíváltnak, robbanékonynak, ellenállhatatlannak! Pedig mostanáig szinte mindent együtt tanultunk meg a jégkorongból - talán ennyit számít a harmincévnyi korkülönbség. Nagyszerű élmény volt!

Címkék: jégkorong

A bejegyzés trackback címe:

https://szubjektivroka.blog.hu/api/trackback/id/tr72991552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3M 2009.03.14. 20:49:05

Éljenek a Jéglovagok!!! Az áprilisi tornán se menekültök a lelkes szurkolótábor hangos zajától!!! 2 copf, dübörgő szerszámok és elvakult rajongás garantálva :o)))
süti beállítások módosítása